Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Artykuły
(5)
Książki
(1)
Autor
Henryk Bałuch
(1)
Marek Krużyński Andrzej Piotrowski
(1)
Witold Olpiński
(1)
Zdzisław Świderski Wiktor Gambin
(1)
Żurkowski Andrzej
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
nieznany (pl)
(4)
polski
(1)
Temat
instytut naukowo-badawczy
(5)
kolejnictwo
(5)
PKP
(4)
Polska
(3)
naprawa
(2)
przedsiębiorstwo kolejowe
(2)
uszkodzenie
(2)
1997
(1)
DB AG
(1)
Dolny Śląsk
(1)
Europa
(1)
Francja
(1)
ISO
(1)
Niemcy
(1)
SNCF
(1)
Unia Europejska
(1)
Wielka Brytania
(1)
aglomeracja miejska
(1)
badanie
(1)
badanie eksploatacyjne
(1)
badanie techniczne
(1)
blokada liniowa
(1)
blokada samoczynna
(1)
budowa
(1)
część zamienna
(1)
diagnostyka
(1)
diagnostyka techniczna
(1)
dyrektywa
(1)
geotechnika
(1)
infrastruktura
(1)
jakość
(1)
konstrukcja oporowa
(1)
kontrola
(1)
linia kolejowa
(1)
linia kolejowa E20
(1)
metoda numeryczna
(1)
naprężenie
(1)
naprężenie termiczne
(1)
nasyp kolejowy
(1)
nawierzchnia kolejowa
(1)
niepełnosprawny
(1)
obciążenie na oś
(1)
obciążenie toru
(1)
obsługa
(1)
ocena
(1)
odbudowa
(1)
oddziaływanie koło-szyna
(1)
odkształcenie termiczne
(1)
organizacja
(1)
personel
(1)
podtorze kolejowe
(1)
podłoże
(1)
powódź
(1)
praca przewozowa
(1)
prognoza
(1)
program komputerowy
(1)
prywatyzacja
(1)
przewozy lokalne
(1)
przewozy pasażerów
(1)
przewozy regionalne
(1)
restrukturyzacja
(1)
roboty torowe
(1)
rozjazd kolejowy
(1)
ruch podmiejski
(1)
sieć kolejowa
(1)
stal szynowa
(1)
szyna kolejowa
(1)
tor kolejowy
(1)
transport kolejowy
(1)
transport miejski
(1)
transport publiczny
(1)
urządzenie elektroniczne
(1)
urządzenie liniowe
(1)
urządzenie srk
(1)
urządzenie stacyjne
(1)
uszkodzenie kontaktowo-zmęczeniowe
(1)
uszkodzenie zmęczeniowe
(1)
usługa transportowa
(1)
utrzymanie
(1)
wymagania techniczne
(1)
zarządzanie
(1)
zasilanie
(1)
zasoby ludzkie
(1)
5 wyników Filtruj
Artykuł
W koszyku
Zarządzanie jakością robót nawierzchniowych / Bałuch Henryk. // Problemy Kolejnictwa. - 1999, nr Z.130, s.5-24. - fot.,wykr..
Dokument nadrzędny: Problemy Kolejnictwa.
Po opracowaniu metod oceny jakości robót nawierzchniowych zaistniały warunki umożliwiające stopniowe wprowadzanie zarządzania tą jakością. Powinno ono objąć wszystkie szczeble przedsiębiorstwa. Takie metody jak sterowanie jakością i benchmarking mogą przynieść szybką poprawę wykonawstwa.Ważnym zadaniem jest wykrywanie wad pojawiających się w nawierzchni oraz stosowanie nowych zasad zarządzania zasobami ludzkimi.
Artykuł
Książka
W koszyku
Dokument nadrzędny: Problemy Kolejnictwa.
Szkody popowodziowe w infrastrukturze kolejowej musiały byś usuwane w trybie doraźnym, aby w jak najkrótszym czasie można było przywrócić zdolność eksploatacyjną wyłączonych linii kolejowych. Podstawą do wykonania prac naprawczych były opracowania dokumentacyjne przygotowywane w trybie awaryjnym, często oparte na niepełnych danych, szczególnie z zakresu geotechniki i stateczności budowli
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Problemy Kolejnictwa.
Przebieg realizacji tematu dotyczącego prób eksploatacyjnych urządzeń w pełni elektronicznej, samoczynnej blokady liniowej typu FELB; próby przeprowadzono w warunkach esploatacyjnych na dwutorowym szlaku Doły-Dziewule, na odcinku linii E20: Siedlce-Łuków. Wykonano ocenę doświadczeń z eksploatacji sbl oraz przedstawiono propozycje organizacji procesu jej utrzymania i napraw
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Problemy Kolejnictwa.
Zjawiska towarzyszące powstawaniu przypowierzchniowych pęknięć kontaktowo-zmęczeniowych w szynach kolejowych poddanych eksploatacji w warunkach PKP. Uszkodzenia typu squat, pojawiające się na torach o podwyższonej twardości szyn przeznaczonych dla pociągów pasażerskich poruszających się z dużymi prędkościami. Model wyjaśniający powstawanie tego typu uszkodzeń. Wpływ podwyższonej twardości szyn na inicjację pęknięć typu squat. Zaproponowano procedurę obliczenia liczby cykli obciążenia, potrzebnych do zapoczątkowania pęknięcia
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Problemy Kolejnictwa.
Realizowany proces restrukturyzacji,komercjalizacji i prywatyzacji PKP stawia m.in.pytanie o perspektywiczną rolę kolei w obsłudze krajowych aglomeracji. Ponieważ udzielenie racjonalnej odpowiedzi wymaga zapoznania się z rozwiązaniami zagranicznymi, w artykule przeanalizowano wybrane systemy takich przewozów w trzech krajach europejskich: Wielkiej Brytanii, Francji i w Niemczech. Opisano ich kształt organizacyjny oraz przedstawiono przyjęte rozwiązania w zakresie zasad zamawiania i finansowania pracy przewozowej. We wnioskach zawarto wskazania rozwiązań możliwych i celowych do zastosowania w warunkach polskich.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej