reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(85)
Forma i typ
Artykuły
(54)
Książki
(23)
Rejestracje audio i wideo
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
nieokreślona
(22)
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(31)
Autor
Gogojewicz Przemysław
(3)
Ciupa Arkadiusz
(2)
Filipczyk Joanna
(2)
Językoznawstwo
(2)
Transport
(2)
Warszawskie
(2)
Wnuk Aneta
(2)
Akert Robin M
(1)
Armstrong Gary
(1)
Aronson Elliot
(1)
Bachorski Wiesław
(1)
Barta Janusz
(1)
Bekisz Wioletta
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Białecki Klemens
(1)
Bryl Mikołaj
(1)
By Train
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Cichy Marcin
(1)
Czapnik Grzegorz
(1)
Depa Tomasz
(1)
Duda-Wiertel Urszula
(1)
Dąbrowski Z
(1)
Fuchs Dariusz
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gawek Radosław
(1)
Gienas Krzysztof
(1)
Glicz Marcin
(1)
Glińska Ewa
(1)
Graham Anne
(1)
Gromek Monika
(1)
Gumuła Andrzej
(1)
Gąsiorek Kamila
(1)
Hadryś Damian
(1)
Halpern Nigel
(1)
Hamarnik Piotr
(1)
Infrastruktura
(1)
Jamieson K
(1)
Jamroz Kazimierz
(1)
Jäger W
(1)
Kasterski Rafał
(1)
Katalog
(1)
Katalogi
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kondraciuk-Gabryś Genowefa
(1)
Kotler Philip
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Krassowski Ksawery
(1)
Krawczyk Marcin
(1)
Krzyżański Michał
(1)
Król Barbara
(1)
Kuczyńska Alicja
(1)
Kuczyński Tadeusz
(1)
Kuligowska Katarzyna
(1)
Kulik Ryszard
(1)
Kurkowska Elżbieta
(1)
Kuziak Michał
(1)
Mackun Tomasz
(1)
Markiewicz Ryszard
(1)
Maryniak Anna
(1)
Matlak Andrzej
(1)
Maślanek Jarosław
(1)
Mit Der Bahn
(1)
Morawiec Barbara Maria
(1)
Mąkosa Danuta
(1)
Na Poezde
(1)
Nesterowicz Mirosław
(1)
Nosal Katarzyna
(1)
Olejniczak-Serowiec Anna
(1)
Pieńkos Jerzy
(1)
Pociągiem
(1)
Podolski Paweł
(1)
Prawo
(1)
Prenez
(1)
Roi-22/04
(1)
Rucińska Danuta
(1)
Ruciński Andrzej
(1)
Rutkowski Ireneusz
(1)
Rzepczyński Sławomir
(1)
Shaw Stephen
(1)
Simpson Dorota
(1)
Socha W
(1)
Starczewska Małgorzata
(1)
Stecyk Adam
(1)
Straszak-Winkler Justyna
(1)
Stępień Michał
(1)
Turkowski Marek
(1)
Wacowska-Ślęzak Justyna
(1)
Wilson Timothy D
(1)
Wolański Michał
(1)
Wrzesień Radosław
(1)
Wrzosek Wojciech
(1)
Wybrane
(1)
Wyszomirski Olgierd
(1)
Zboiński Krzysztof
(1)
Łukomski Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(22)
Kraj wydania
Polska
(83)
Niemcy
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(72)
nieznany (pl)
(11)
nieznany (en)
(1)
niemiecki
(1)
Temat
Polska
(19066)
dst
(7905)
transport kolejowy
(7799)
Unia Europejska
(6416)
inwestycja
(5903)
reklama
(-)
przepis prawny
(5877)
przewozy ładunków
(5009)
historia
(4418)
prognoza
(4360)
przewozy pasażerów
(4290)
finansowanie
(4235)
polityka transportowa
(4199)
rozwój
(3888)
zarządzanie
(3715)
koszt
(3332)
budowa
(3282)
transport miejski
(2967)
modernizacja
(2830)
transport
(2804)
linia kolejowa
(2745)
transport drogowy
(2662)
Europa
(2491)
infrastruktura kolejowa
(2307)
projekt
(2293)
dt
(2273)
ustawa
(2255)
ochrona środowiska
(2246)
transport lotniczy
(2244)
transport publiczny
(2231)
konkurencja
(2119)
tabor kolejowy
(2053)
logistyka
(2009)
port morski
(1998)
polityka państwa
(1915)
Niemcy
(1911)
PKP
(1901)
infrastruktura transportu
(1794)
przewozy międzynarodowe
(1788)
ruch drogowy
(1703)
usługa transportowa
(1684)
przewoźnik
(1629)
rynek transportowy
(1607)
bezpieczeństwo ruchu drogowego
(1604)
eksploatacja
(1524)
transport samochodowy
(1504)
2000
(1472)
transport morski
(1461)
system transportowy
(1452)
konstrukcja
(1444)
restrukturyzacja
(1434)
współpraca międzynarodowa
(1417)
Warszawa
(1402)
konferencja
(1402)
projektowanie
(1386)
program
(1378)
duże prędkości
(1377)
organizacja
(1377)
drogownictwo
(1375)
badanie
(1369)
strategia
(1344)
sieć kolejowa
(1263)
mapa
(1246)
polityka inwestycyjna
(1215)
autostrada
(1210)
polityka kolejowa
(1208)
świat
(1208)
integracja Europy
(1081)
żegluga morska
(1076)
jakość
(1055)
budownictwo
(1052)
USA
(1044)
2005
(1034)
2001
(1026)
prywatyzacja
(1023)
droga
(1006)
2010
(996)
infrastruktura
(991)
wypadek drogowy
(988)
2002
(957)
infrastruktura drogowa
(952)
dyrektywa
(948)
port lotniczy
(931)
Rosja
(911)
miasto
(904)
produkcja
(902)
2004
(898)
1995
(896)
Gdańsk
(896)
kolej
(896)
transport kombinowany
(881)
kierowca
(862)
2003
(858)
ekonomika transportu
(858)
żegluga śródlądowa
(858)
Gdynia
(849)
planowanie
(838)
dostosowanie
(834)
emisja
(832)
innowacja
(825)
1999
(817)
85 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. III-54078 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. II-46445 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Elementy marketingu w funkcjonowaniu PLL LOT SA / Wiesław Bachorski. // Spedycja i Transport. - 1998, R.49, nr 6, s.27-30. - fot.2.
Dokument nadrzędny: Spedycja i Transport.
Cele i założenia polityki marketingowej PLL LOT S.A. Elementy strategii marketingowej firmy i metody realizacji zadań marketingowych. Ocena jakości świadczonych usług lotniczych i konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku światowym. Prowadzone działania z zakresu: reklamy, promocji i public relations.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Spedycja i Transport.
Czynniki kreujące pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa usługowego na przykładzie marketingowej strategii zarządzania PLL LOT. Elementy i założenia programu kompleksowej identyfikacji przedsiębiorstwa. Marketingowe zróżnicowanie oferty usługowej i poprawa jej jakości - charakterystyka pakietu usług PLL LOT. Instrumenty i formy promocji przedsiębiorstwa PLL LOT i jego usług, działania z zakresu public relations. Projekt systemu identyfikacji wizualnej firmy i jego elementy. Ocena skuteczności działań kreujących i utrwalających pozytywny wizerunek PLL LOT na podstawie wyników przewozowych przedsiębiorstwa z lat 1994 - 1995.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. II-47677 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II-50470 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Handel i reklama w pasie drogowym / Mikołaj Bryl. // Gazeta prawna. - 2000, nr 89, s. 25. - 1.
Dokument nadrzędny: Gazeta prawna.
Zasady korzystania z pasa drogowego dla potrzeb działalności reklamowej i handlowej.Warunki umowy z zarządcą,oplaty wnoszone za zajęcie pasa drogowego oraz kary za jego samowolne zajęcie.
Film
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. FM-6839 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II-50561 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Preferencje konsumentów a rynek telefonii ruchomej w Polsce / Marcin Cichy. // Biuletyn Urzędu Komunikacji Elektronicznej. - 2008, nr 5 (26), s. 4-25. - 35.
Analiza rynku usług telefonii ruchomej w Polsce - dane statystyczne dotyczące rozpoznawalności operatorów, nakładów na marketing i reklamę oraz wielkości sprzedaży usług telefonicznych. Konkurencyjność rynku oraz polityka promocyjna operatorów dla pozyskiwania użytkowników. Prognoza rynku usług telefonii komurkowej do 2012 roku.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Drogi Gminne i Powiatowe.
Problematyka ustalania opłat za zajęcie pasa drogowego przez obiekt niebędący znakiem drogowym. Uwarunkowania i zasady pobierania opłat dotyczących obiektów usytuowanych w granicach pasa drogowego: reklamy, klimatyzatory, anteny satelitarne, balkony, pojazdy o funkcji handlowej lub gastronomicznej.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rodzaje obiektów w przestrzeni pasa drogowego. Reklamy i szyldy / Arkadiusz Ciupa. // Drogi Gminne i Powiatowe. - 2020, nr 6, s. 50-57. - fot.11.
Dokument nadrzędny: Drogi Gminne i Powiatowe.
Zasady określania granic pasa drogowego i pojęcie zajęcia pasa drogowego na podstawie przepisów ustawy z 21 marca 1985 r. o drogach publicznych. Przykłady orzeczeń sądów administracyjnych w sprawach związanych z ustalaniem granic i zajętością pasa drogowego. Definicje i rodzaje nośników informacji niebędących znakami drogowymi, od których pobierane są opłaty za zajęcie pasa drogowego - reklamy, szyldy, krzyże apteczne.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II-52261 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Działalność handlowa PLL "Lot" / Z. Dąbrowski. // Przegląd Komunikacyjny. - 1990, R.29(45), nr 3, s.49-52.
Dokument nadrzędny: Przegląd Komunikacyjny.
Procesy kształtowania usługi przewozowej i kształtowania rynku wpływające na działalność marketingową. Środki oddziaływania na rynek. Polityka handlowa. Prognozowanie przewozów i rozwoju połączeń. Struktura organizacyjna i zadania przedstawicielstw zagranicznych "Lot".
Artykuł
W koszyku
Reklamy przy drogach / Tomasz Depa. // Drogownictwo. - 1997, nr 4, s.134 i III okł. - fot.1.
Dokument nadrzędny: Drogownictwo.
Podstawy prawne działania zarządów dróg w zakresie lokalizacji tablic reklamowych. Wysokość opłat i ich wpływ na skuteczność działania zarządów dróg. Lokalizacja tablic reklamowych. Kary za umieszczanie tablic reklammowych bez zezwolenia zarządu drogi.
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Transport Miejski i Regionalny.
Proces realizacji oraz rezultaty organizacji Kampanii Marketingu Aktywnego, promującej usługi transportu zbiorowego w podkrakowskiej gminie Liszki. Wybrane wyniki realizacji kampanii.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. II-46686, II-46126/[6] (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Marketing usług transportu lotniczego (2) / Joanna Filipczyk. // Przegląd Komunikacyjny. - 1999, nr 2, s.17-20. - 2.
Dokument nadrzędny: Przegląd Komunikacyjny.
Najważniejsze elementy promocji. Działania promocyjne LOT-u. Przeprowadzone kampanie promujace polskiego przewoźnika lotniczego. Ocena reklamy LOT-u według instytutu Pentor. Public relations i sales promotion. Inne środki promocji sprzedaży usług stosowane przez firmy transportowe, w tym program LOT Voyager. Praktyczna użyteczność marketingu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. II-46152 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Wprowadzenie do public relations w przewozach pasażerskich / Radosław Gawek. // Transport i Komunikacja. - 2003, nr 1, s.50-52]. - fot.1; rys.2.
Dokument nadrzędny: Transport i Komunikacja.
Wykorzystanie technik public relations w promocji przewozów pasażerskich. Koncepcje: "wyróżnij się lub zgiń" i CRM (customer-relationship-marketing). Hierarchia potrzeb pasażera, które przewoźnik musi zaspokoić w procesie świadczenia przewozu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej